raj raj raj!

Imorgon har jag min första tenta på högskolan och jag är en aning nervös men samtidigt förväntansfull och ganska säker på mina kunskaper. Det är grundläggande lasthantering vi pratar om och jag hoppas verkligen att det ska gå bra! Har suttit hela igår och idag och räknat på trim, fria vätske ytor, deplacement, dödvikt, densitet, djupgående, färskvatten tillägg och så vidare. Super kul!
När båda tentorna är avklarade på torsdag hoppas jag på raj! Nu ska jag hoppa in i dushen och fräsha upp mig och sedan blir det några sista timmar av pluggande för att sedan hoppa i säng! Wish me luck!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0