sjøna sjø

I wasn't shopping for a doll
To say the least, I thought I've seen them all
But then you took me by surprise
I'm dreaming bout those dreamy eyes
I never knew, I never knew

Varje dag som går är mer fantastisk än den föregående! Jag tror inte jag har varit så här glad på flera månader. Visst, jag har varit glad och mått bra..men allt har gått i perioder. De senaste 7 veckorna har jag verkligen mått bra KONSTANT! Jag har aldrig vaknat upp med ångest, jag har inte tänkt på det förflutna, aldrig grubblat över människor som har sårat mig, skitit i alla misstag som jag någonsinn begått och bara levt livet precis så som man ska leva det! Jag har träffat dramafria människor som lever i nuet och tar en dag i taget. Vi har gjort varje dag minnesvärd med middagar, spontanhäng, vinmys, pubrundor, nollning, sittningar, krök, ullaredbesök, bastubesök, fikor, lunch vid kajen, ett x antal liter öl och massa annat skoj.
Jag har träffat två sjukt roliga tjejer som jag hänger med konstant i klassen. Jag har träffat en söt pojke som har förgyllt min vardag. Jag har fått kontakter på skolan och jag har lärt mig massor om sjöfarten!
Förlåt att jag pratar om hur bra jag har det men det är inte ofta man får uppleva ett sådant välbehag i kroppen.
Nu är det dags för sömn! Imorgon är ännu en spännande dag med pubrunda och asp-bowling! Förhoppningsvis är jag en del av nästa års sjønollK!
Återkommer om mer detaljer! :)
kramar

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0