the day after you stole my heart everything I touched told me it would be better shared with you.


Har haft en riktigt skön långhelg! Det blev 3 pubar i torsdags och perfekt antal öl som ledde till många oväntade skrattattacker. Hasch bärs. Lindholmens Port artur var sjukt mysigt. Det var jag och J och massa sjöfolk..typ veteraner. Åh jag e så glad att jag får umgås med äldre människor. ... Uppskattas!
Kom hem på fredag morgon, bytte om och drog iväg till stan för att träffa två finfina vänner. R och R. Länge sen.
Det blev fika o promenad på stan, hälsade även på lisa på burger king.
Sedan bar det av hemmåt med skönt middagshäng med päronen. På lördagen träffade jag L&J. Kollade på film.  Bruno. Åt pizza. Calzone. och tjötade.
Idag, söndag. Ångestframkallande dag. 2 veckor kvar tills tenta veckan börjar. Jag dör lite. Tror jag ska satsa på bibblan plugg ett tag. Effektivast.
Påminnelse till mig själv: ta med kameran, ta mer bilder!
Dampar på mig själv att jag slutade ta bilder när nollningen tog slut. Har inget bildmaterial för tillfället tyvärr så jag snor random bilder på nätet...tyvärr!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0