And I love the way you can't say no to many long lines in a row


Imorgon är nollningen över! jag vill inte säga äntligen, men ärligt talat, det kommer bli så skönt att äntligen få sova ut!! Jag har blivit så grovt förkyld och är så fruktansvärt trött på alkohol att det inte finns!
Det är finalsits med finklänning, kavaj och maskerat ansikte! Kommer bli så fantastiskt roligt! Och glömde ju att nämna att Festu fixar nollfinalen, årets grymaste fest med 9 barer och 7 jävla dansgolv!! förstår ni hur stort det är? Jag ska röjja röven av mig!! Klänningen är fixad, masken fixad, smyckena fixade och partyhumöret finns där som vanligt.
Idag var det minnespub på Frasses med bildspel från dessa 4 veckorn som har varit helt otroliga! Det var skönt häng och jag stod för ca 30 % av tjejskaran. Så få tjejer var vi ikväll!
Men det var sjukt mysigt och jag gillar alla sjömänniskor jätte mkt!
Nu ska jag slå mig ner för lite teve häng och sen blir är det sovdags!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0