done with this shit


Har haft en helt fantastisk helg trots att det inte hänt så mycket. Både fredagen och lördagen spenderade jag i min säng med te och dator. I dag åkte jag dock till F för att jobba lite på arbetet. Nu är resorna bestämda och nu är det massa kalkyler som skall göras. Eftersom vi saknade ett program tog vi oss bort mot lindholmen med R´s bil och satt i datasalen på en jävla söndag och jobbade. Knas att vara i skolan på en söndag, men ändå var vi inte de enda som satt där.
Resten av dagen var helt fantastisk! Jag är så himla glad över hur saker o ting ser ut just nu! Har även köpt biljetter till ZZ top så den 22 oktober då mina tentor är avklarade ska vi fira ordentligt! Är så himla glad!
kram på er

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0