perfection










Tänkte bara tala om för er att dessa flickorna klär sig i ren perfektion. Massor av inspiration. Ny årstid, ny garderob.  Hej hösten! Jag välkomnar dig med öppna armar. Skor införskaffade, 4 par för att vara exakt..3 höstskor och ett par för vintern. Jag gillart. Tänkte bara tala om det för er. Att det är viktigt med skor. Det är inte alls en besatthet. nej, det är bara viktigt med skor på fötterna. Bekväma sådanna också. Hoppas ni har skaffat bekväma skor!
puss på er

Kommentera inlägget här
Postat av: madde

4 par nyaa, undra hur mänga du har nu då? Du får sälja dina gamla, jag köper dom! Haha :)

2010-09-30 @ 16:08:19

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0