u can´t say that we never tried


Åh vad jag ångrar att jag har festat så mycket som jag har gjort de senaste tiden..rättare sagt de senaste 5 veckorna. Jag mår crap nu för att jag har bytt dygnsrytm helt och hållet och sovet under konstiga tider och förhållanden. Nu sitter jag och lyssnar på Scorpions och gör engelskaövningar på nätet. Snart ska jag gå igenom några kompendier för sjöfartsekonomin. Sedan blir det läggdags. Ska nog upp imorgon och gå till vårdcentralen för att få något sorts läkemedel utskrivet. Min hosta har ju kommit och gått i flera månader. Enda sen studenten ungefär. Nu har jag även fått förkylningsblåsor i munnen och har fett ont i halsen. Huvudet dunkar som en jävla technolåt och jag kunde knappt höra vad föreläsaren sa idag på föreläsningen för att huvudet dunkade. Fett dåligt. Men har bara en lektion per dag hela veckan så det e ganska lugnt att pallra sig upp. Sedan får man ju komma hem igen och lägga sig i sängen och har mer tid för plugg och mys.
För övrigt går allt bra nu! Jag mår fett bra och är glad för det mesta. Vaknar inte upp och känner ångest och är nästan aldrig depp. Saker o ting rullar på och jag gillar läget :)

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0