Cooler than a body on ice,Hotter than a rollin' dice,Wilder than a drunken fight,You're gonna burn tonight



Varför styr hjärnan mer än hjärtat ibland? Och om man vrider på det och låter hjärtat styra så blir allting så himla perfekt. Jag är så himla nöjd över gårdagen. Det var den bästa kvällen och natten på väldigt länge. Det var magiskt, ärligt talat.  Det känns kanske som en kliché, men ärligt talat jag svävade på moln. Och sedan blev allt ännu bättre, jag vet inte hur det hände för jag har verkligen inget minne av hur det hela påbörjades. Det var som om alla människor runt omkring oss inte existerade och att det bara var du, jag i en värld fylld av skumm och musik. Helt jävla fantastiskt.

Jag måste be om ursäkt för att bloggen har utvecklats till ett urdrag ur en kärleksroman, men jag känner att jag måste få ut allt detta och bloggen är det bästa sättet för mig. Kärlekslivet är aldrig en dans på rosor och när det är jobbigt skriver jag oftast inte om det i bloggen med egna ord utan beskriver tillvaron med musiktexter av musiker som kan förmedla sådant bättre än jag. Efter igår kväll känns allt helt jävla underbart, och jag har en känsla av att detta är BRA! Det är som att jag öppnat ögonen, lämnat allt gammalt drama bakom mig och börjat om på nytt.Fan vad jag älskar min skola och jag är så otroligt tacksam för de här 3 veckorna av nollning och aktiviteter. Visst, jag har festat röven av mig men allting har varit så jävla nyttigt och lärorikt och jag har lärt känna helt fantastiska människor som jag redan har klickat med och börjat ett helt nytt kapitel av mitt liv.
TACK för mig

Kommentera inlägget här
Postat av: thomas sabo verkauf

">thomas sabo verkauf


Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0