för ni dansar inte lika bra som sjömän!!!!!!!


såhär såg det ut på lördagens finsittning som Elektro ställde till med. Här är även bild på oss när vi framför ett gyckel och ja, vi sjömän dansar fan bäst. "för ni dansar inte lika bra som sjömän oh oh oh"
För övrigt hade jag en två dagar lång bakfylla, alltså fram till idag men pallrade mig iväg till skolan för frukost och plugg på sjökorten. Klarade dock inte mer än 45 mins och åkte hem för att sova. Meen illa tvungen att gå på sektions utbildning om Chalmers.
Nu sitter jag här med sjökortet igen och försöker lista ut saker och ting.
hoppas ni har haft en fin måndag, kramar!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0