a hooooooooliday, a holiday

Alla längtar till våren. Ungefär såhär ser det ut i varenda blogg just nu. Inspiration och bilder lånade från bland annat Columbine Smille och google. Jag står inte ut längre. Vill bara slänga av mig vinterjackan och klä mig i neon ända ut till oktober! Längtar så fruktansvärt till sommaren. Har rätt många planer på gång. Jobb, resor och upplevelser! Kommer bli en bra vår och sommar hoppas jag! :)
Just nu kämpar jag med studierna. Ny läsperiod och nya kurser. Läser för tillfället befraktning och företagsekonomi-redovisning! Jobbiga men intressanta kurser. Nu ska jag gå och leta upp en någorlunda färgglad outfit inför imorgon och fortsätta plugga befraktning. Imorgon är det invigning av göteborgs filmfestival och vi har fått VIP biljetter. Blir nog en öl eller två på puben innan också!
Godnatt kompisar!






Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0