ingenting är kul nog


Ingenting är bra nog, det är deras slagord.
Står i baren och rör inte en min, om dem inte kollar snett på den brevid
Dem tycker allting är bättre i berlin

För ingenting är kul nog,det är deras budord
står på listan och tycker dem har stil.
Borde göra något bättre med sin tid
Dem tycker allting är bättre i berlin.

Vi var ute en kväll och på äventyr,
det var lång kö fast vi var där i tid
ett av ställena som tycker dem är bättre än vi
men nån' känner nån', så vi släpptes förbi.

Jag hade kul, var på gott humör,
dem tyckte klubben var kass och att stockholm sög.

Träffar snubbar i olika sammanhang,
som tycker allting är bättre nån' annanstans.
Skönare stämning, fetare fester,
men klart man mår bra när man är på semester.
Försöker va' hipp. Snackar om allt dem gör på sin tripp,
men vågar inte möta min blick.
Gnäll om du vill men jag fattar inte haken.
Aldrig funderat på att göra nått' åt saken
Själv har jag rest över världshav,
sen jag var ett spädbarn, klart att man är världsvan.
Inget fel med det,

Du som står där på klubben och du tycker du skön,
men är den tråkigaste snubben som trycker i hörnet.
Helt utan någon ? spontanitet?
Allt ni tycker är fel, beror på sånna som er


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0