Reaching for something in the dark



Saknar Thailand. Kan inte fatta att det är två veckor sen vi landade på Sverige kalla mark igen efter två helt underbara veckor i Phuket. Kollade på filmen The Beach med Di Caprio som utspelar sig i bla Bangkok och Maya beach som får mig att längta tillbaka. Mest till Phuket faktist, men man kan inte undangå att sakna shoppingparadiset Bangkok heller. Ta mig tillbaka. Dit där allt var så mycket lättare. Där det största problemet man hade var att välja mat under middagen eller en skvätt regn på kvällskvisten. Får försöka leva i detta ultra mega negativa land ett tag till. Iaf tills jag är klar med utbildningen och har kommit på vart jag ska ta vägen och vad jag ska göra av mitt liv. Kanske får för mig att göra en backpacker resa efter utbildningen. Återstår att se.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0